Tusz z paierniczego do HP?

Autor: Alien (mihal_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 19:43:11 MET

Witam!
Mam pytaie dotyczące tuszów do drukarki HP690. Właśnie skończył "misię" w
niej czrny tusz i chciałbym kupić nowy. Oryginał za drogi (IMHO zamiast
kupować nowy tusz kolorowy i czarny HP to lepiej kupić nową drukarkę).
Napełniacze już są nieco tańsze, ale kiedyś słyszałem, że najtaniej wychodzi
jak się kupi tusz czarny w papierniczym :) Tylko, że nie wszystkie się
nadają. A więc, które są najlepsze i jak się to ma do jakości wydruku?
Alien