Re: problemy z obrazem...

Autor: Mariusz (nospamcwiara_at_pf.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 19:30:57 MET

> a na pewno przed reinstalacją miałeś 1600 x 1200 i 85Mhz?

tak :)

> może coś "podkręcałeś" w kompie... to wygląda jakby na tą częstotliwość
> nakładała się jakaś inna (to te zafalowania)

nie - nic nie ruszalem.. z "podkrecen" mam jedynie ustawione szybsze
taktowanie pamieci
(standardowe w biosie)
ale to nie to... ustawienia biosu dawalem juz na safe defoult i nic

 miałem kilkakrotnie takie
> przypadki na różnych kompach i zawsze pomagała zmiana odświeżania i stąd
> moja sugestia.

pomoglo :D
ogolnie to nie jestem zbyt zadowolony z monitora...
niby dobry alemam zastrzerzenia co do ostrosci i convergencji.
serwis mowi zeby poczekac az sie wygrzeje i ustawiac ze wchodu na zachod :)

pytanko - rozbierznosci convergencji w tescie noki spokojnie poza grubosc
lini wyswietlanych w tescie to juz poza normami czy jeszcze nie (jak oni
mierza te odchylki i jak ja moge zmierzyc)

> Ps. nie wydaje ci się, że trochę przesadziłeś z tą rozdzielczością... ? :)

nie nie
mam w tej chwili 2 monitorki, na jednym palety, na drugim obraz ... czasami
az do 1900 x1440
tak to jest z grafikami :D:D

Mariusz