Re: problemy z obrazem...

Autor: ZeN (zen_at_op.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 16:01:54 MET

> tak po prostu -..??
> niby na razei podzialalo (1600x1200 z 85 mghz na 100 mghz) ale
> jakos to rozwiazania wydaje mi sie ... polowiczne...
> czy moze ktos wyjasnic czemu przy 85 mghz mialem takie syfy?

a na pewno przed reinstalacją miałeś 1600 x 1200 i 85Mhz?
może coś "podkręcałeś" w kompie... to wygląda jakby na tą częstotliwość
nakładała się jakaś inna (to te zafalowania) miałem kilkakrotnie takie
przypadki na różnych kompach i zawsze pomagała zmiana odświeżania i stąd
moja sugestia.

Ps. nie wydaje ci się, że trochę przesadziłeś z tą rozdzielczością... ? :)
ZeN