Re: przynudzam - ale jaka drukarke HP polecacie???

Autor: ap (aparker_at_antyspam.acn.waw.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 15:40:41 MET

> Chodzi o jakis najtanszy model do 300-400 zlotych. Chcialem sie zdecydowac
> na jakas serie 800 ale widze ze juz jest niedostepna.

Ja właśnie kupiłem HP 3820 i jestem więcej niż zadowolony. Zero problemów
z instalacją ( XP ) i LINUX też ją rozpoznał. Drukuje bardzo szybko a photo
jest rewelacyjne. Do tej pory miałem 2 Canony i dość sporo problemów z
nimi -
cały czas coś im się nie podobało albo zasychały mi głowice. Miałem kupić
Lexmarka
ale jak kilka osób napisało że ma z nimi problemu ( tu na tej grupie) to się
szybko
rozmyśliłem.

PZDR
Adam