Czy mozna zaprogramowac wejscia w karcie muzycznej ?

Autor: gregor (niechce_at_spamu.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 15:30:39 MET

Slyszalem, ze mozna programowac wejscia z karty muzycznej ktora jest na pokladzie plyty glownej :) czy to prawda ? mam ecs k7s5a i sa 3 wejscia ... chcialbym zrobic z tego 5.1 :))) czyli in i mic na 2 kanaly a 3 jaki out zeby mi tv tuner dzialal albo jezeli jest to mozliwe to moze da sie inna karte tak zaprogramowac ? Mam jeszcze SB64 :) mysle, ze to bzdura ale moze ktos ma jakies doswiadczenia w tej sprawie :)