Re: Tuner radiowy

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 00:31:49 MET

Hej

Użytkownik "Jacek B." <jacekrep_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieje coś takiego jak tuner radiowy?

No jasne ze istnieje! czy raczej istnialo, bo chyba juz nie produkują za
bardzo, mysle ze sie nie oplaca sie, za tanie by byly, od pewnego czasu jest
na rynku radio FM w postaci pojedynczego scalaka (Sony chyba). Ale pare lat
temu to bylo tego sporo na rynku, równiez w postaci karty dzwiekowej ze
zintegrowanym radiem.
Sporo jest o tym na takiej czeskiej stronie flesko.cz (bez www w adresie)
poswieconej bardzo fajnemu freewarowi Radiator wlasnie do obslugi takich
tunerów

>Jaka firma to
> produkuje?

Mysle ze robilo to wiele firm. Ja mam w domu tuner RadioLink na ISA z
MediaForte a w pracy karte dzwiekowa z radiem Miro PCM20, o tyle fajną ze z
RDSem, tez na ISA. Radio robily tez np. Zoltrix i Gainward chyba...

> I czy w ogóle coś takiego można dostać?

Juz raczej tylko u tzw zlomiarzy :) czyli osob handlujacych uzywanym
sprzetem komp. Ja swoje radia kupilem na gieldzie w Warszawie. Jedno w
takiej firmie co jest od razu kolo wejscia po lewej, oni sie chyba tez
reklamuja na wgk.waw.pl w rubryce sprzet uzywany. Kosztowalo juz nie
pamietam 40 czy 50 zl. A to drugie Miro u jednego kolegi, ma stoisko w tej
alejce najdalej od glownego wejscia, po lewej. Tez 40 zl.
Do niedawna w Media Market pokazywalo sie czasami takie, jak to nazwac,
radio zewnetrzne na USB. Wygladalo to jak antena teleskopowa w V z podstawką
z kabelkiem (zapewne radio bylo w podstawce) Kosztowalo chyba kolo 150 zl.

--
Pozdrovionka
Speedy