Re: Tuner radiowy

Autor: JU (prokon_at_powiat.olecko.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 11:11:52 MET

Użytkownik "Jacek B." <jacekrep_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieje coś takiego jak tuner radiowy? Wiem, że w tunerach tv często
jest
> także tuner radiowy, ale mi chodzi tylko o tuner radiowy. Jaka firma to
> produkuje? I czy w ogóle coś takiego można dostać?

Nie wiem czy można to nazwać dosłownie "tunerem" ale ja używam USB PC Radio
firmy D-Link.
Niewielkie okrągłe pudełeczko podłączone do USB i do wejścia karty
dźwiękowej.
Ma własną antenę, ale można podłączyć antenę zewnętrzną (ja chodzę na
antenie Azartu)
Mozliwość oczywiście programowania ogromnej ilości stacji.
Całkowicie mi wystarcza zamiast starego trzeszczącego "tranzystora"
Kosztowało 135zł brutto.
A tak wygląda http://www.dlink.com/products/usb/dsbr100/
Pozdrawiam: JU