Re: resetuje mi sie komp podczas kopiowania

Autor: pih (pid_at_konto.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 17:35:11 MET

ja mam MSI KT4V, 128 DDR266, Athlona XP 1700, hdd WD 80JB, cd-rw Liteon
40x12x48,
i gdy podpinam hdd 4,3 GB obojetnie gdzie, to podczas kopiowania wyskakuje
niebieski ekran, i cos sie chrzani w fat. Nowy bios mi nie pomogl,
Wyłączyłem DMA dla cdromu i cdrw itroche pomoglo - troche, bo czasem
wyskoczy niebieski ekran "sam z siebie"i od razu restatruje sie. Mam
windowsa XP, ale pod 98se tez byly seki z kopiowaniem.

powyzsza rada moze ci pomoze,
mi pomoglo czesciowo - wciaz szukam przyczyny
pochwal sie czy pomoglo