Re: resetuje mi sie komp podczas kopiowania

Autor: Łukasz Piwowarski (l.p_at_hoga.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 17:42:01 MET

Użytkownik "pih" <pid_at_konto.pl> napisał w wiadomości

> ja mam MSI KT4V, 128 DDR266, Athlona XP 1700, hdd WD 80JB, cd-rw Liteon
> 40x12x48,
>
>i gdy podpinam hdd 4,3 GB obojetnie gdzie, to podczas kopiowania wyskakuje
> niebieski ekran, i cos sie chrzani w fat. Nowy bios mi nie pomogl,
> Wyłączyłem DMA dla cdromu i cdrw itroche pomoglo - troche, bo czasem
> wyskoczy niebieski ekran "sam z siebie"i od razu restatruje sie. Mam
> windowsa XP, ale pod 98se tez byly seki z kopiowaniem.
>
> powyzsza rada moze ci pomoze,
> mi pomoglo czesciowo - wciaz szukam przyczyny
> pochwal sie czy pomoglo

Witam,

więc mamy wspólny problem. Ja mam: MSI KT4V, DDR Samsung 512 MB 333 CL=2,5,
Athlon XP 2000+, Caviar WDC800JB ATA100, DVD Toshiba i CD-RW Liteon.
Próbowałem różnych rzeczy: VIA 4in1, VIA Latency Patch, różne ustawienia
BIOSU (PCI Latency, PCI Delay Transaction, Bus Mastering, timingi DDR i
inne), różne konfiguracje sprzętowe IDE i jedyne do czego doszedłem to
poprawa sytuacji po przestawieniu magistrali ze 133 do 100 MHz. W tej chwili
używam Win2000 PL SP2. Czy coś Wam się udało wymyślić.

pozdrowienia,
Łukasz P.