Re: LEXMARK z45 se PROBLEM

Autor: Sebastian (starfire_at_poczta.fm)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 00:45:03 MET

> Sprobuj jakies nowe sterownki do USB i do Lexmarka. Jak podmieniales
> drukarke , to sobie sam odpowiedziales, ze z nia wszystko OK. Problem lezy
> po stronie , kompa, USB, sterownikow, ale raczej nie po stronie drukarki
> Z45.

hmmmm co ma piernik do wiatraka? jesio raz:

komp chodzi nonstop i nie robie restartow windy itp - nie wlaczam innych
progzow ani nic.

Drukarke zalczam - drukje szybko jakies pliki np jpgi pierwsza strona jest
ok... druga drukuje jest ok... trzeciej nie zawsze juz zdarze wydrukowac
bo zacznie drukowac i DRUKARKA sie resetuje - tak to wyglada za zapala sie
na chwile obie diody (ulamek sekundy) zgasna i drukarka sie wylaczy i zaraz
wlaczy wypluje kartke i pobierze nastepna ktora tez zaraz wypluje!!!

fakt faktem ze drukarke wymienilem... ale stawiam na zasilacz... tylko jego
tez wymienilem *niewykluczone ze cala serie jest walnieta ew 5 sztuk z
wierzchu :-)) )

teraz wylaczam drukarke... wlaczam i dalej nie drukuje .... wylaczam
zasilacz z sieci czekam godzine i znowu wydrukuje jedna lub dwie strony
(liczba stron nei jest regula bardziej chodzi o czas pracy drukarki)

Stery najnowsze - sterow do usb innych nie mam i chiba nie ma. plyta abit
be6II (stara ale jara:-)) )

W USB wykrylo mi virtual udb print port czy cus takiego...