Coś nie tak-modem czy łącza?

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 00:04:17 MET

Witam.
Od zeszłego tygodnia-dokładnie środy-mam problem z połączeniem z internetem.
Łączę się przez modem (Pentagram Omen I), ktory mam juz 2 lata i dotychczas
nie było żadnych problemów-aż do teraz :-(. Gdy wybieram "Połącz" modem
ładnie wybiera numer(słychać) i...przeważnie później słychać ciągły
sygnał-nawet bardziej "piszczenie" niż sygnał, a następnie parę sekund
później wyświetlany jest komunikat, że połączenie nie może być zrealizowane,
lub co się rzadziej zdarza-nieprawidłowa nazwa lub hasło:-(. Dodam, że mam
wykupioną usługę "30 za 60" w Tp-sie i mam prawidłowe hasło i nazwę
użytkownika. Systemem jest WinXP. Sprawdzałem modem komendami w Hyper
Terminalu i jest OK. Wiec może ktoś wie co jest nie tak? Dziś na przykład
rano udało mi sie raz połączyć i dopiero teraz, wieczorem, a próbowałem cały
dzień!
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.

--
--Artur N--
artentech_at_poczta.onet.pl