Re: pytanko o zlacza svhs

Autor: Sebek (sebek74_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 16:50:58 MET

Po pierwsze dziekuje za zainteresowanie.

> najlepiej zeby telewizor mial osobne wejscie S-video

sorry za pomylki w terminologii svhs/s-video, caly czas mam na mysli s-video

> tego to totalnie nie rozumie ... DVI to zlacze cyfrowe i o ile mi wiadomo
> nikt nie puszcza tam sygnalu composite ... (no chyba, ze cos wymyslili
> ostatnio:)))
>
> wiec karta powinna miec wyjscie S-Video i tyle ... a jezeli jeszcze masz
> monitor LCD ze zlaczem DVI wtedy mozesz kupic karte ktora ma i S-video i
DVI

obecnie mam karte z wyjsciem s-video, ale przymierzam sie do zakupu nowej, a
widzialem takie karty, na ktorych bylo tylko zlacza rgb i dvi i dolaczona do
tego przelotka, ale czy dvi-na cos, czy z rgb na cos, to glowy nie dam, w
kazdym razie na pewno bez zlacza s-video