Radeon 9500 PRO !?

Autor: m.o.net (ogorek_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 09:11:43 MET

Witam Szanownych....

Czy ktoś z Was może powiedzieć czy można już będzie tę kartę nabyć u NAS -
jeszcze przed końcem roku?

Jacy producenci mają ę kartę już gotową do wypuszczenia na rynek (Gigabyte
ma tylko 9500 - bez Pro)?

Czy napewno ATI (build by ATI) nie da się kupić w Polsce???

9500 (bez Pro) chyba nie warto kupować - i lepiej dorzucić trochę do 9500Pro
[myślę że karta nie będzie kosztować więcej niż 1,1k 1,2k zł]

Co wy na to?

Jeszcze dodam,że nie chcę kupić "taniego klona" z serii HiS czy coś takiego

pozdr
Marek