Re: Złe dowiadczenia z Maxtorem ??

Autor: Wookie (wookie_at_post.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 23:54:33 MET

On Thu, 05 Dec 2002 13:37:22 +0100, oVo <ovo_at_nospam.poczta.onet.pl>
wrote:

>Jak kupisz Maxtora na lozyskach olejowych to Barracuda wysiada, jedyny
>minus to glosna praca glowic (znajome terkotanie) ale ogolnie szybszy,
>bezkonfliktowy (Barracudy nie moglem ruszyc na kontrolerze Promise), o
>wieeeeele bardziej niezawodny.
>
>Pozdrawiam
>
>oVo

E tam - ja niedawno pytalem znajomego sprzedawce (bedacego na rynku
ok 7 lat) jakie dyski sa najbardziej padliwe (tj. jakie najczesciej
dostawal do serwisu) i odpowiedz brzmiala "ciezko powiedziec -
wszystko to jeden szit jednak troszke wiecej padaja IBM-y".

Lukasz