Podzespoły do taniego zestawu

Autor: Sebastian Murawski (sebastian_at_bigstar.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 22:33:45 MET

Wiem o problemach Radeon 8500 i platforma AMD. Jak sprawa wygląda z S478?
Też są problemy?
Jeśli nie to co polecacie do tej karty grafiki? Chodzi przede wszystkim o
coś bardzo, bardzo taniego. Mam złożyć znajomemu kompa do gier, no ale cena
gra dużą rolę. Mówił o cenie do 1500pln, ale jest to raczej niewykonalne
(bez monitora, z nagrywarką). Myślę o Celeronie 1700, DDR 256, Shuttle DOT
AB-52 Intel 845D jako podstawa. Co Wy na to? Duża różnica jest między DDR a
SDRAM? Może na tych drugich będzie ok a i cenowo jest zdecydowanie taniej?
Jeśli SDRAM to jaka płyta główna?
Na ile wyceniacie ATI Radeon 8500 64MB (oryginał 275MHz, nie wersja LE!!!)?

--
   Sebastian Murawski           mailto:sebastian.murawski_at_gmx.net
       **GG-5178089**