Re: Windows Xp i service pack

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 22:31:49 MET

> No tyle to sam wiedziałem no ale dzięki za odpowiedź. Chodzi mi gdzie to
> zmienić (od razu mówie, że wiem że w rejestrze)

Poszukaj w sieci! To nawet na oficjalnej stronie M$ jest... Teraz juz nie
pamietam adresow, bo dawno to przerabialem...
http://www.govital.net/~soz/changekey.htm
W miedzyczasie zajrzalem na googla i to 1 lepszy link.
Sa prostrze metody. Szybciej znajdziesz odpowiedz sam na googlach niz na
grupie poswieconej zupelnie innym sprawom niz twoja.