Re: PowerDVD 4.0 i DolbyDigital

Autor: Indiano (spiryt2_at_tlen.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 22:32:27 MET

Witam

> Czy PowerDVD 4.0 softwarowa rozkodowuje dziek Dolby Digital z plyty DVD ??
>
> Czy Atlon 1800+ wystarczy ??
>
> Mam karte oparte na Realtek ALC650 (6 kanalowa ale nie ma hardwarowego
> decodera AC3)

Tak ta wersja PowerDVD rozkodowuje DD. Przypatrz sie dokladnie na plansze
powitalna programu. Jest tam jak "wol" ;) napisane jakie systemy jest w
stanie rozkodowac. Jak karta ma 6 kanalow, to tylko ci jest potrzebny
odpowiedni zestaw glosnikow aktywnych tzw. 5.1 , albo wzmacinacz i zwykle
glosniki.

Pozdrawiam
 Spiryt