Re: jakim programem

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 13:56:11 MET

> No to też nie do końca... według mnie grupa .pecet powinna zostać
> podzielona na .hardware i .software, co rozwiązałoby wiele NTGów :-)

Wlasnie ze jest podzielona.
Poczytaj sobie opisy tematyki poszczegolnych grup.
To grupa jest stricte o sprzecie.
A soft jak wiadomo pracuje inaczej pod roznymi systemami
operacyjnymi. I tak np grupa pl.comp.os.ms-windows.win9x
doryczy systemu Win9x i softu pracujacego pod Win9x.
Z kolei grupa pl.comp.os.linux dotyczy linuxa i softu pracujacego
pod linuxem itd...
Jedyny mankament jaki ja widze w podziale polskich grup dotyczy
tego, ze grupa dotyczaca Windowsa XP nie nalezy do hierarhi pl.*,
i wiele osob zamiast zadac pytanie na ms-news.pl.windowsxp zadaje
je na pl.comp.os.ms-windows.win9x, ale to juz NTG.
Wiec zadawanie pytania czym otworzyc plik *.rar jest tutaj bezsensowne,
podobie odpowiedz : WinRAR, jest nieprecyzyjna, bo skad wiadomo
ze koles uzywa Windowsa ?
Pozdrawiam