Re: jakim programem

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 00:26:20 MET

Dnia Sat, 28 Dec 2002 21:43:51 +0100 Wr81 w wiadomości
<aul2dt$40i$1_at_news.tpi.pl> napisał/a:

>A ja pozwolę sobie stanąć w obronie tego "lamerskiego" pytania:
>
>Wystarczy spojrzeć na nazwę grupy: pl.comp.pecet i porównać ją z pytaniem:
>
>pl. = WinRAR jest między innymi w wersji pl.
>comp. = jest to program, który uruchamiamy na komputerze.
>pecet = tym komputerem w 99% przypadków jest pecet.
a to że są grupy *.ms-windows to już dyskretnie przemilczałeś ;P

>Jeśli nie na ta grupę, to na jaką byś go odesłał??? Na pl.comp.programming??
>NIE KAŻDY od razu wszystko wiedział :-P
w sumie fakt, jak już piszecie to NTG to chociaż napiszcie odpowiedź
na pytanie (o ile ja oczywiście ;), sporo ludzi ma problemy ze
świadomością istnienia czegoś takiego jak wyszukiwarki internetowe a
co dopiero całej tej hierarchii grup dyskusyjnych. Fakt że sąlamerami
i leniami ale po prostu mając problem i liczą na pomoc a grupy chyba
do tego służą, nie ?

BTW może ktoś się podejmie wreszcie poprowadzenia kampanii pt.
przemianowanie nazwy grupy na comp.hardware (czy coś w tym stylu) ?
IMO znacznie zmniejszyłoby to ilość postów NTG

pozdro

--
KRiZBi