Re: Info dot.płyt głównych pod Athlona XP-jaka max.czest. procka

Autor: gorusz0_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 31 Dec 2002 - 08:47:29 MET

> interesuja mnie modele Asusa np.A7V333,A7V8X,A7N8X,ewentualnie MSI KT4
> Ultra,badz Epox 8K5A3+...tylko nie wiem czy zapewnia mi mozliwosc
wykorzystania > ich za jakis czas pod wieksze procki......
Myslalem jeszcze o Solteku.

-skoro nie ma chetnych do rozwiniecia glownego watku tematu to choc moze
poradzicie ktore z wymienionych plyt sa szcegolnie warte uwagi?.
Oczywiscie kazda z plyt jest "przyszlosciowa" i przynajmniej na dzien
dziesiejszy max .2800+ powinna obsluzyc.....(na razie jak mowilem bedzie pewnie
2000+)?.
Dzieki