Info dot.płyt głównych pod Athlona XP-jaka max.czest. procka

Autor: gorusz0_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 30 Dec 2002 - 08:44:52 MET

Planuje zakup plytki pod Athlona XP+(2000 badz 2200).Zalezy mi aby plytka
powiedzmy za rok lub pozniej mial mozliwosc "bezbolesnej" wymiany procka na
wydajniejszy(wiekszy od aktualnie wprowadzanych XP 2600-2800+).Wstepnie
interesuja mnie modele Asusa np.A7V333,A7V8X,A7N8X,ewentualnie MSI KT4
Ultra,badz Epox 8K5A3+...tylko nie wiem czy zapewnia mi mozliwosc wykorzystania
ich za jakis czas pod wieksze procki......
Jakie plytki polecicie i jakie max procki (raczej na przyszlosc) mozna pod nie
zastosowac,gdzie sa podawane takie info?
Dzieki