Re: Sony G420 - trzy pytania

Autor: dromader (pusto_at_op.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 18:30:20 MET

Użytkownik "dromader" <pusto_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Żadnego monitora nie należy tak kupować. Tylko i wyłącznie własnoręcznie
> namacać, sprawdzić, przetestować. I tak minimum 20-30 minut od
uruchomienia
> (dopiero kiedy się nagrzeje).

Dodam jeszcze,
jestem co do sprzętu b. wymagający. Od 3 lat używam Sony 400 PS (poprzednik
G420). Do dziś żadnej wizyty w serwisie, żadnych zmian w geometrii. Wiernie
pokazuje kolory i ma małą płynność w czasie.

Kuzynowi kupiłem niedawno G420, on ma jeszcze większe wymagania bo o ile ja
siedzę w 2D to on cały czas w AutoCad'zie więc siateczki. Chwali sobie
bardzo. Ale co wybieraliśmy i testowaliśmy monitor w sklepie.

J.