Re: Sony G420 - trzy pytania

Autor: dromader (pusto_at_op.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 17:17:06 MET

Użytkownik "abs" <abs_usun_to_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> 1. Jaka cene za ten sprzet (nowy) mam uwazac za korzystna ?

ok. 2100-2200 netto.

> 2. Czy da sie na nim pracowac w 1600 x 1200 ?

Da się, przy tej rodzielczości ma 89 Hz. Ale wszystko takie malutkie...
Optymalna dla tej przekątnej to 1280/960 pixeli.

> 3. Czy obawialibyscie sie go kupic w ciemno np. ze sklepu internetowego
> (bez mozliwosci zwrotu niestety) czy tez mozna zaufac renomie tych
> monitorow i zalozyc, ze wszystko bedzie ok ?

Żadnego monitora nie należy tak kupować. Tylko i wyłącznie własnoręcznie
namacać, sprawdzić, przetestować. I tak minimum 20-30 minut od uruchomienia
(dopiero kiedy się nagrzeje).

J.