Re: [NTG] ale któż wie..... [POMOCY]

Autor: Spino (spino_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 15:07:22 MET

>A masz polskiego windowsa?

BTW - to jest komputer klienta.
Jest polski Win'98se - zebys nie pomyslal to nawet oryginał - ale komputer
chodzil normalnie przez okolo 1,5 miecha (od daty zakupu) - tylko teraz cos
sie pokopało i szczerze mówiąc nigdy z czymś takim się nie spotkałem.
Wykluczyć mogę też wirusa, komp nigdy nie był połączony z netem (tam nawet
nic innego nie jest zainstalowane, oprócz programów biurowych) - klient
używa tylko licencjonowanych programów - biuro rachunkowe prowadzi - czy coś
takiego...

--
Pozdrawiam
spino