Re: Problem z dyskiem

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:54:07 MET

 "Alien" napisał :

: Posiadam dysk twardy. Dysk nie ma żadnych bad sektorów, działa ok, widzi go
: BIOS, formatuje się etc. Ale mam problem nie mogę na nim zainstalować
: Windowsa. W czym może być problem, co jest skopane, czy da się to naprawić,
: czy dysk moze być jedynie używany jako dodatkowy, przenośny np. w kieszeni?
:
Właściwie to już Wr81 Ci napisał - więcej szczegółów.
Pierwsze, co mi przyszło do głowy - to to, ze prawdopodobnie masz w BIOSie włączoną jakąś tam niby ochronę antywirusową - poszukaj
( dawno, dawno temu przez taka bzdurę z kolesiem pół nocy walczyliśmy - hehe ). Prze tą ochronę na pewno nie zainstalujesz Windowsa
! Przynajmniej tak był z Widowsami z serii 9x, ale coś mi się zdaje, ze w XP też tak może być.

--
.: Jacek S. :.