Re: Wolny komputer i nagrywarka

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 12:34:15 MET

> Ale wystarczy ustawienie w programie szybkości nagrywania x4,
> czy to musi być ograniczone sprzętowo? Ciężko będzie kupić
> nagrywarkę np. x4 x2 x16 :-)

najszybsze nagrywarki czasami maja dolna granice predkosci 8x ...a to moze
byc za duzo wiec trzeba znalezc taka ktora potrafi najwolniej nagrywac x4

wazne,

> Właśnie o to mi chodzi. W sklepie dziś nie kupię wolniejszej
> niż jakieś x32. Muszę mieć pewność, że prędkość wystarczy
> zmniejszyć w programie do nagrywania. btw Nero chyba umożliwia
> coś takiego?

nero umozliwia to co fizycznie potrafi nagrywarka, jezeli ona nie posiada
predkosci wolniejszej niz 8x (a tak maja np. LG to wtedy bedzie zbyt czesto
musiala korzystac z burnproof'a ...)

> Z tego co się rozglądałem to ciężko dzisiaj kupić bez burn-proofa :-)

nowe maja, ale tutaj mialem na mysli jak bedziesz kupowal uzywana zeby tez
miala burn-proofa ...