Re: Wolny komputer i nagrywarka

Autor: Marek Szapajko (marek.szapajko_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 11:58:53 MET

Sat, 28 Dec 2002 14:32:21 +0100, Peterphk wrote:

> zeby nie bylo problemu musisz sie zapopatrzyc w nagrywarke ktora posiada
> dolna predkosc przynajmniej 4x ...

Ale wystarczy ustawienie w programie szybkości nagrywania x4,
czy to musi być ograniczone sprzętowo? Ciężko będzie kupić
nagrywarkę np. x4 x2 x16 :-)

> "niedzielnym-wypalaczem" to mozesz kupic taka nagryware ... nie musi byc
> szybsza niz 16x bo i tak na takim sprzecie tyle nie wyciagniesz ... wazne,

Właśnie o to mi chodzi. W sklepie dziś nie kupię wolniejszej
niż jakieś x32. Muszę mieć pewność, że prędkość wystarczy
zmniejszyć w programie do nagrywania. btw Nero chyba umożliwia
coś takiego?

> zeby miala burnproof'a

Z tego co się rozglądałem to ciężko dzisiaj kupić bez burn-proofa :-)

> dodatkowo jak podlaczysz ten sprzet pamietaj zeby byl na osobnej tasmie i
> ustaw dla dysku i nagrywary DMA w windzie ...

Ok, dzięki.

--
Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie