Re: Cichy wentylator do Athlona 1700 XP + lub wyżej???

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 11:07:49 MET

> Zamierzam zmienic wentylator (mam spire ale halas nie do zniesienia) mam
> Athlona XP 1700+ i chcialbym kupic cichy i wydajny (taki zeby pasowal np
do
> athlona 2200 lub wyzej) zastanawiam sie nad Zalmanem CNPS 6500CU?? co onim
> sadzicie? czy jest cicchy i czy da sobie rade z Athlonem??? Moze sa jakis
> lepsze??

ja na swojego 1700+ zalozylem Titan TTC D5T za 35 zlotych do tego plytak
miedziana za 10 zl. wentylek ten obsluguje co prawda do 2100+ ale cena!
http://www.titan-cd.com/d5t.htm
zamista wydawac kupe kasy na zalmana kup na razie ten a reszte doloz do
procka, jak za rok bedziesz zmienial procesor to zmienisz i wiatrak
wiatrak chodzi na 3000 rpm jest cichy i wydajny, temperatura przy zamknietej
obudowie to 39 stopni

MaPia