Re: Problem z komputerem :(

Autor: Slaanesh (slaanesh_at_szafir.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 10:52:27 MET

> Po co pisac, jak nie zamierzasz go rozkrecac i testowac???
>
> [...]
>
> Nawet usterka z podobnymi objawami moze sie wiazac z innym uszkodzeniem.
> Zreszta co ci z tego, ze ktos zna przyczyne, jak i tak nie zamierzasz go sam
> naprawiac? Zeby w serwisie powiedziec "panie, tu komputer sie zepsul -
> mysle, ze to zasilacz!" i stanac zadowolonym z pieknym usmiechem na twarzy,
> ze _SIE WIE_!!! :-)))

Hehe, a wiesz ze moze cos w tym jest ale nie zeby powiedziec panom z serwisu ze
wiem, po prostu zeby wiedziec. Taka juz mam nature :)

> Zreszta jak chcesz wiedziec co sie stalo, to powiem ci: z cala pewnoscia
> KOMPUTER ci sie zepsul!!! :-)))))

A wlasnie chcialbym wiedziec ktory element, bo nie wydaje mi sie ze CALY
komputer padl...

> Prosze nie traktowac tego jako _zlosliwosc_, tylko naprawde nie bardzo
> rozumiem po co to wszystko!!! Ze swojej strony polecam rozkrecic i sprawdzic
> wszystko o czym mowilismy - jezeli chcesz sam naprawic. A jak nie chcesz sam
> naprawiac - i tak w serwisie ci powiedza co sie zepsulo...

Sprawa jest taka, ze najprawdopodobniej najpierw bedziemy testowac tutaj na
uczelni, po prostu nie mialem dostepu do kluczyka od piguly i srubokretow ;).
Ale oki, jak sie sprawdzi to nie omieszkam napisac co mu bylo :)

/G