Temperatury ciag dalszy

Autor: Killer (emaxx_at_SPAMME.astercity.net)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 20:42:29 MET

Jest sobie taki program jak Speedfan.Ma on mozliwosc pokazywanie do 3
temperatur.Gdzie np. \
temp1 ->procesor ,
temp2->temp. w obudowie i ostania rzecz jak
temp3 -> ?? no wlasnie i tutaj nie wiem co to jest.
Pokazuje ze jest 63 stopnie co uwazam za stanowczo za duzo ale nie mam
pojecia co moze mi sie tak rogrzewac.Plyta MSI MS-6580 (wiem zaden wypas
tylko takie kombo all in one ale darowanemu koniu .....wiadomo)
Przepraszam ze glupie pytania ale za czasow PII nie bylo takich klopotow ale
praca mnei zmusza do pracowania na szybszych komputerach a szkoda by bylo
zeby cos sie spalilo :(

Killer