Dziwne zachowanie drukarki XEROX 4508

Autor: Sancho (dombusko_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 20:54:52 MET

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów jescze w starym roku i pozdrawiam.

Mam taki problemik, zawsze po włączeniu komputera, drukarka Xerox (laser)
mimo iż nie świeci się na niej dioda online (ale jest podłączona do
zasilania) uaktywnia się i drukuje na kartce w rogu "y" z dwiema kropeczkami
u góry, za każdym razem po włączeniu kompa jeszcze przed startem systemu
dzieje się to zaraz po inicjacji biosa, jeszcze przed ładowaniem systemu
(więc podejrzewam jakieś ustawienia w biosie portu LPT), na innym kompie nie
ma takiego problemu, więc wykluczam wadę drukarki i kabla. Znowu po
podłączeniu HP1100 nic podobnego się nie dzieje. Wydaje mi się że muszę coś
pogrzebać w parametrach w biosie portu LPT, ale drążę i nic, może idę złym
tropem, jak Ktoś wie
jak zaradzić to proszę o pomoc.
Z góry serdeczne dzięki i wszystkiego naj w Nowym Roku.