Częste awarie CDROM!!

Autor: Robert (wasc_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 17:27:23 MET

Jaka może być przyczyna częstych awarii napędów CDROM?
Przez cztery lata padły mi 4 napędy , 2 Memorexy, Samsung i wczoraj Liteon.
Wszystkie awarie są podobne , napęd nie widzi płyty. Pierwsze dwie awarie
podejrzewałem że może wina leży po stronie płyt 'słabej jakości ' (płyty z
gazet) - i częstego używania napędu . Niestety następny padł , chociaż
używałem go do sporadycznego instalowania oprogramowania .
Czy jest może tak że to komputer psuje CDROMy - jest to możliwe??
Jak często Wam padają CDROMy?