Re: Czy to zwiekszy wydajnosc?

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 20:06:02 MET

> O komforcie pracy na duzym dysku, bez
> koniecznosci ciaglego kasowania niepotrzebnych programow - bo brak
miejsca,
> nawet nie wspominam:-).

:) Z tym komfortem to rzecz względna. Kiedyś miałem dysk 540Mb. Zawsze na
wszystko starczało mi miejsca. Potem przy rozbudowie kompa kupiłem sobie
szybki dysk 40Gb (7200RPM). Skok w wydajności olbrzymi. Niestety po 6
miesiącach dysk padł. Odniosłem do serwisu i na 2 tygodnie musiałem się
pogodzic z moim starym 540Mb. Instaluję system (Win 98), programy ...i...
beeep. Zabrakło miejsca ...jak to? Dysk się skurczył? Przecież to wszystko
wchodziło! No cóż 540Mb, które kiedyś były dla mnie komfortowe dziś nie
wystarczają na podstawowe potrzeby. Poprostu "punkt widzenia zależy od
punktu siedzenia".

TJD