open gl problem

Autor: Dario (teqnix_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 19:42:28 MET

zainstalowalem sobie wlasnie Wolfensteina na kompie, ale szybko nici z
grania bo pojawil sie problem z Open GL.
Komunikat pojawia sie z poziomu gry i brzmi nastepujaco: "could not load
OpenGL subsystem". rozumiem ze nie chcial sie zaladowac niezbedny do
uruchomienia gry openGL. ale wczesniej na na win '98 i 2000 chodzil bez
zarzutu. teraz mam XP. czy to oznacza, ze musze sciagnac nowe sterowniki do
grafiki czy moze wystarczy sam OpenGL, a jak tak to gdzie sie go instaluje?
Pytanie jeszcze (jesli trzeba zainstalowac drivery) dlaczego mam je od nowa
instalowac? czy win XP nie ma aktualnych?
mam karte NVidia GeForce2 MX 400.

z gory dzieki za pomoc

pzdr 4all

dario