Re: Recognita plus 3.2 z Enter-a z 2000r

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 19:17:23 MET

tomgr_at_poczta.onet.pl wrote:
> Dobrzy ludzie, moze ktos calkiem przypadkiem (a nawet z premedytacja
;) ma
> to to cudenko i zdazyl zadzwonic do CIR recognita po CD-key ZANIM sie
zwineli?
> Konkretnie, niby mam fajny program OCR w pelnej wersji, ale nie mam
CD-keya do zainstalowania, a mam kupke kartek do przerobienia...

Cudenko ???
To chyba nigdy nie uzywales nic innego oprocz Recognity.
Polecam FineReader - skup poszukiwania na tym wlasnei programie.

Ale to juz NTG....

pozdrawiam

   jaroslaw jaszewski                       icq:23771667 gg:253593
   mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  mailto:cleaner_at_plusnet.pl
           zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek