Re: POMOCYYYYY

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 10:54:56 MET

Użytkownik "--<< NEO >>--" <neo78_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich szanownych grupowiczów.
> Prosze o pomoc, otóż miałem trzy partycje na winxp i systemową
> chciałem podzielić na dwie partycje bo 10 gb na system to trochę dużo
> i stało sie coś. Chciałem podzielić partycję podczas instalki winxp i
> usunąłem partycję systemową założyłem jedną 6gb i podczs zakładania
> drugiej straciłem wszystkie partycje i powstała jedna 40 gb bo taki
> mam dysk. chcąc naprawić partition magiciem 7,0 podzieliłem dysk na 4
> partycje i na pierwszej postawiłem system ,moje pytanie brzmi czy
> mogę (jeżeli tak to jak) odzyskać dane z dysku.
> [...]

Ciekawi mnie coś... czy te oryginalne trzy partycje nie były zakładane
czasem przy użyciu Partition Magic? I drugie pytanie: czy operacje
usunięcia partycji systemowej i założenia nowej, były robione spod
instalatora XP?

P.S. PC Inspector http://www.convar.de, Easy Recovery
http://www.ontrack.com
M.