Re: RAID + kieszen HDD = problem

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 10:52:12 MET

Użytkownik "tn" <tomekn_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Na co Ci Raid ?? nie wiem dlaczego za nie go zapłaciłeś no chyba że
dostałeś
> taką płytę .
Właśnie Raid jest po to że chcę mieć wszystko na osobnych kanałach i nie
bawić się zworkami.
A konkretnie kieszenie (w przyszłości będzie druga kieszeń w innym
standardzie) chcę mieć na osobnym kanale żeby sięnie bawić zworkami w
dyskach za każdym razem.

> Co do problemu to na bank powinien każdy dysk działać problem chyba tkwi
> jeśli dobrze zrozumiałem w kieszeni , a dokładniej czy ona jest
ata66/ata100
> ?? Lub kabel połączeniowy do kieszeni czy jest >ata66/100 ? Spróbuj
podłączyć dysk bez kieszeni do >raidu .

Kieszeń jak i kable są w standardzie ATA66/100.
Na zwykłym kanale wykrywa dyski bez poroblemów ale ja na zwykłym chciałem
mieć tylko nagrywarkę i dysk systemowy a kieszeń na RAID.

Dziwne jest to że że jeden dysk wykrywa i Windows się ładuje a inne też
wykrywa ale windows 98 do końca się nie ładuje.
Chyba będe musiał spróbować z XP.

Exeqtor