Re: OKI nie drukuje ogonków [PILNE]

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 19:28:14 MET

Sat, 28 Dec 2002 12:24:00 +0100,Marcin Sroczyk <sroczyk_at_wroclaw.home.pl>,
napisał/a:

> Witam...

> Jak drukarka przywieziona z Niemiec, to przypuszczam, ze polskie znaki
> beda ale tylko w trybie download (przynajmniej tak bylo w Starach),
> jezeli nie, to poprobuj zmieniac w programie, moze sa ustawienia na
> Latin-2 i Mazovia - to byly kiedy najpopularniejsze standardy
> kodowania polskich literek na ekranie i drukarkach

Nieprawda.
Trzeba zrobic odpowiedni wpis w rejestrze!
Proponuję grupę dyskusyjną.pl.ogonki.
Nie chce mi się teraz pisać czy skanować tej porady i wysyłać na grupę.
Tak btw.to te same problemy miałam ze swoją drukarką Lexmark,a ona jest z
USA.

--
Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku!
Kaja