Re: OKI nie drukuje ogonków [PILNE]

Autor: Marcin Sroczyk (sroczyk_at_wroclaw.home.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 12:24:00 MET

Witam...

Dnia 28 Dec 2002 10:04:09 +0100, kokopiko_at_poczta.onet.pl napisał(a):

>Otóż drukarka OKI MICROLINE 321 TURBO nie drukuje wcale polskich znaków. Nie
>znam się na drukarkach igłowych ale ustaliłem że nie jest to z winy programu.
>Jakistam DOSowy program rozliczeniowy. Domyslam sie ze mozna to ustawic ale

Jak drukarka przywieziona z Niemiec, to przypuszczam, ze polskie znaki
beda ale tylko w trybie download (przynajmniej tak bylo w Starach),
jezeli nie, to poprobuj zmieniac w programie, moze sa ustawienia na
Latin-2 i Mazovia - to byly kiedy najpopularniejsze standardy
kodowania polskich literek na ekranie i drukarkach

--
MS