Re: lamerskie pytanie dot. nagrywarki

Autor: mIrO (asterix_at_NOSPAM.gwiazdy.net.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 14:53:37 MET

> p.s napewno zadne bledy nie powstana , a jedyna wada to moze to iz plytka
> nie odpali na jakis starym cdromie ( 2x badz 4x :)

Problem w tym, ze ostatnio nagrywalem koledze plytke 20x i jego czytnik nie
umial sobie z nia poradzic, a zaniosl do kos innego i dzialalo. Osobiscie
nie mam problemow z czytaniem zanych plyt, ale mam czytnik DVD, a te
charakteryzuja sie duza korekta bledu.
Tu nie chodzi o bledy taki, ze plytki nie odczytasz, ale taki, ze bedziesz
to robic bardzo wolno.

mIrO