Re: lamerskie pytanie dot. nagrywarki

Autor: pecet (malyy9_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 14:39:42 MET

> Czy to znaczy, ze niepotrzebnie wydalem 330 zeta na LG 48x/24x/48x ???
> I mam nagrywac plyty z polowa tych predkosci...

potrzebnie , sam mam taka ale liteon'a i jakos nie slucham rad aby nagrywac
wolno bo mnie bledow itd
Skoro masz 48x to kupuj jak najszybsze plytki przerzuc sie na Eascy Cd
Creator ( tu napewno takich problemow nie bedzie ;) i wypalaj ze stoperem w
reku :PPPPPP

p.s napewno zadne bledy nie powstana , a jedyna wada to moze to iz plytka
nie odpali na jakis starym cdromie ( 2x badz 4x :)

--
Pozdrawiam
Pecet