Re: Flaton 795ft i Windows XP/2000

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 00:04:13 MET

Dnia 27 gru 2002, kris_willow_at_hotmail.com (Willow) zapodal(a):

> Niby g?ópstwo, ale ?ci?gni?cie nowych sterowników nie pomog?o.

Pewnie wczesniej miales go jako standardowy monitor, a teraz jako plug and
play. Pewnie dla tego monitora zalecana maksimalna jest 85 Hz. Jak chesz
wyciagnac te 100 to wlasciwosci ekranu > ustawienia > monitor > odznacz
"ukryj tryby, w ktorych monitor nie moze wyswietlac" i daj 100 hz. Jesli
wczesniej dzialal to teraz tez bedzie. Czy sie oplaca - nie wiem. Moze byc
gorsza ostrosc, ja mam na FT 915 85 Hz w 1280 x 1024 i odnoszwe wrazenie,
ze jest znacznie lepiej niz na 795 w 1024x786. Nie widze roznicy miedzy
100Hz a 85 wiec zostawilem 85. Jakbys mial problemy to sprawdze, ale jak
brat swojego kompa odniesie, bo on ma taki monitor.

Pozdr. Shrek.