Re: Jaka nagrywarka ????

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 23:31:51 MET

On Thu, 26 Dec 2002 04:47:02 +0100, "Seki" <seki_at_amigo.pop.pl> wrote:

>A o czym ja do cholery pisze? Wlasnie o tym samym. Ze nie kupi teraz zadnej
>nagrywarki ktora by sie wieszala podczas nagrywania. Odpowiadam na pytanie
Przeczytaj jeszcze raz moje pytanie i zwroc uwage na slowo "kiedys".
A moze sprecyzujesz co rozumiesz pod pojeciem wieszajaca sie
nagrywarka?

>pytajacego.To juz nie te czasy keidy nagrywarki nie mialy zadnych systemow
>zabezpieczajacych zapis. A odpowidajac na Twoje pytanie. Owszem widzialem.
Czyli jednak nie chodzilo ci wieszanie sie nagrywarki jako takiej a
problemy z zapisem przy niewystarczajacej szybkosci dostarczania
danych do nagrywarki przez kopmuter i problem oprozniania bufora
nagrywania?

>Stare nagrywarki bardzo czesto sie wieszaly przy nagrywaniu.
Czyzby znowu jednak zwiecha nagrywarki?

>Smieszne ;-) O czym Ty w ogole piszesz? Zapewne o nagrywarkach aktualnej
>generacji, wiesz mi, ze niewiele trzeba bylo by zawiesic nagrywanie plytki
>na nagrywarkach ktore nie posiadaly zadncyh technologii superlink,
>burn-proff, power-burn czy innych.
Tak sie sklada, ze moj Teac zadnego burn proofa itp nie ma, a
speirniczona plytka to u mnie ewenement. Przy dobrze skonfigurowanym i
wydajnym komputerze uzywajac nagrywarki dzialajacej z predkoscia x4
nie jest to specjalnie latwe.

>Nie. A czy kiedykolwiek napisalem, ze mechanizm dzialania Plextora i LG jest
>identyczny? Nie pamietam, w ktorych nagrywarkach ten sam producent
>dostarczal laser co w Plextorze, ale jest taka na pewno i tansza od
>Plextora.
No to zacytuje:
Troche malo konkretow jak na takie stwierdzenie. Poza tym sam laser to
nie cale wnetrze nagrywarki. Rownie dobrze moglbys powiedziec, ze
Samsungi sa tak samo dobre jak Teace bo w elektronice uzyto elementow
pasywnych tego samego producenta.

>Testy dotyczyly ilosci wypalonych plytek bo gdybys cokolwiek o tym wiedzial
>lub chociaz pomyslal to bys sie domyslil, ze nie chodzi o wlaczanie
>nagrywarki non stop przez caly rok.
No swietnie to ile tych plytek wypalono? 100, 300, 500?
Bo rocznie mozna sporo wiecej...
Do tego przy dluzszej eksploatacji dochodza jeszcze inne czynniki -
odpornosc na dzialanie kurzu itp.

>To tyle tego twojego smeisznego komentarza ;-/ Napisz jeszcze cos bo niezle
>sie bawie komentujac to co wlasciwie jest napisane bez sensu. Negujesz to co
>napisalem o wieszaniu sie nagrywarek nie znajac tematu, piszesz o jakims
>tescie trwajacym rok czy dluzej co nie ma zupelnie zwiazku z tym co ja
>napisalem.
Mojego smiesznego komentarza powiadasz......
Aby nastepnym razem uniknac takich zacznij precyzyjnie formulowac
swoje mysli - bo dosc duza roznica jest miedzy zawieszeniem sie
nagrywarki a przerwaniem procesu nagrywania zwiazanego z oproznieniem
bufora przy rownoczesnym braku systemu typu burn proof.

Pozdrawiam
GLide