Odp: Jaka nagrywarka ????

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 04:47:02 MET

> A widziales kiedys wieszajaca sie nagrywarke?????
A o czym ja do cholery pisze? Wlasnie o tym samym. Ze nie kupi teraz zadnej
nagrywarki ktora by sie wieszala podczas nagrywania. Odpowiadam na pytanie
pytajacego.To juz nie te czasy keidy nagrywarki nie mialy zadnych systemow
zabezpieczajacych zapis. A odpowidajac na Twoje pytanie. Owszem widzialem.
Stare nagrywarki bardzo czesto sie wieszaly przy nagrywaniu.

> Fakt udalo mie sie spitolic plytke, gdy nagrywalem x4 na P133 usilujac
> dosc mocno obciazyk kompa, ale to zupelnie inna para kaloszy.
Smieszne ;-) O czym Ty w ogole piszesz? Zapewne o nagrywarkach aktualnej
generacji, wiesz mi, ze niewiele trzeba bylo by zawiesic nagrywanie plytki
na nagrywarkach ktore nie posiadaly zadncyh technologii superlink,
burn-proff, power-burn czy innych.

> Rozkrec LG i Plexa porownaj i powiedz czy rzeczywiscie "identyczne"
> :->
Nie. A czy kiedykolwiek napisalem, ze mechanizm dzialania Plextora i LG jest
identyczny? Nie pamietam, w ktorych nagrywarkach ten sam producent
dostarczal laser co w Plextorze, ale jest taka na pewno i tansza od
Plextora.

> Czy chcesz przez to stiwrdzic, ze testy te trwaly caly rok lub
> dluzej?????
> Jesli nie to ile to jest "dlugo"???

Testy dotyczyly ilosci wypalonych plytek bo gdybys cokolwiek o tym wiedzial
lub chociaz pomyslal to bys sie domyslil, ze nie chodzi o wlaczanie
nagrywarki non stop przez caly rok.

To tyle tego twojego smeisznego komentarza ;-/ Napisz jeszcze cos bo niezle
sie bawie komentujac to co wlasciwie jest napisane bez sensu. Negujesz to co
napisalem o wieszaniu sie nagrywarek nie znajac tematu, piszesz o jakims
tescie trwajacym rok czy dluzej co nie ma zupelnie zwiazku z tym co ja
napisalem.

Seki