Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 15:28:46 MET

> Witam.
> To co napisałeś jest mocno zastanawiające...
> ...i wydaje się mi mało mozliwe... ale różne już cuda widziałem :)
> Powiedz jeszcze co np. nagrywasz i jakim programem... i w jaki sposób!
> Chciałbym to sprawdzić :))

Ogolnie od zawsze uzywalem uzywalem 3 programow. Nero w roznych wersjach,
CloneCd w roznych wersjach i DiscJuggler w roznych wersjach. Na liteOn-ie
x40 czyms "normalnym" jest to ze Nero sie sypie (ciekawe ze do tego modelu
dolozyli wlasnie Nero 5.5). Nie twierdze ze wszystkie nagrywarki konkretnych
firm sa do D..y. Czesto jest tak ze jeden z modeli jest badziewiaty, jest
cos z nim nie tak. Teac-ow mialem do tej port 3. x4, x12 i ostatnio x40. Do
kompletu byl jeszcze Lg x24, LiteOn x40. problemy zaczely sie z tymi
szybkimi nagrywarkami. Po miesiacu uzywania wykopalem LiteOn-a a teraz
pozbywam sie Teac-a. Juz zainwestowalem w Asus-a i za jakis czas bede w
stanie powiedziec cos na jego temat. Co do teac-a x40 to moge jeszcze dodac
ze nieziemsko dlugo zrzuca plyty z danymi subkanalowyni. Odczytuje je z
predkoscia x8 (na Nero), na DVD-ku Pioneera 117 zrzut tej samej plyty to
zaledwie kilka minut (jakies 2.5 raza szybciej wykonuje kopie CD-ka),
srednia predkosc to x20. Zreszta co tu duzo gadac teac-ki od zawsze mialy
problemy z subkanalami, nawet gdzies na testech starszych napedow ktos sie o
to pieklil..