Re: Sterowniki Ati Calyst 3.0, czemu nie ma ich na stronie Ati? Pomocy....

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 21:44:19 MET

"Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> No i?

No i nie podobaly mi sie : cienki obraz w wyzszych res. , loteria w wyborze
tych ich detonatorow az w koncu znalazlo sie te w ktorych tryb 3D chodzil
bez zamrozenia ekranu (wszystko staje i tylko reset z palca) - ogolnie tu
mowie o niestabilnej pracy (szczegolnie + VIA) ,setki latek i patchy ,
wpisow *.reg , parzaca temperatura chipa , czeste przypadki wystartowania
karty graficznej 1 raz na 10 wlaczen PC itd itd itd.

> Jakich konkretnie problemow?

See above (jak to anglicy pisza) , choc moze nie wszystkie z nich - glownie
jakosc i klopoty ze startem.

> Tzn? Rozwin to troche... moze jakis konkretne zarzuty... bo jak miales w
> reku tylko Super Grace, Mint czy X-Power albo kierujesz sie tylko nazwa
> np. Power Color malo znana firma to musi byc odrazu shit. To rzeczywiscie
> EOT bo masz za mala wiedzy by dyskutowac na ten temat...

Nie mam na mysli tu konkretnej firmy , w kazdej zdarzaja sie dobre i zle
egzemplarze z tym , ze ostatnio na rynku mam wrazenie jest sporo ( nie
znaczy ze wiekszosc! ) wlasnie tych zlych. Odwieczny problem ilosci a nie
jakosci (a z tego od kilku lat slynie nVidia - jest sporo glosow o tym).
Fakt, sa nVidie (Gainward czy Asus itp.) czy oryginalne ATI (ktore trudniej
dostac niz szynke w latach 80s) ale ich cena w stosunku do tzw. powszechnych
grafik na tych samych chipach jest hmmm .... troche(!) wyzsza ?

Po prostu nie lubie zalewania rynku shitem ( autoprzyklad - Daewoo w polsce)
i to wszystko .

EOT 2