Re: Sterowniki Ati Calyst 3.0, czemu nie ma ich na stronie Ati? Pomocy....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 16:43:31 MET

ggs wrote:

> Nic a nic tu plotek , p. Krzysztofie !

Niestey same plotki i pomowienia :(

> Mialem "przyjemnosc" przez dlugi czas ogladania wielu wielu Dziforsow
> w akcji - to raz !

No i?

> A dwa - mam teraz coraz czesciej kolejna okazje do widywania
> problemowych Radeonow (nie az tyle co dziforsow - cale szczescie).

Jakich konkretnie problemow?

> Jeden koncowy wniosek : kiedys bylo tylko Build by ATI - niemal zero
> problemow , teraz u nas duza duza wiekszosc to Powered by ATI i nie
> idzie to raczej w dobrym kierunku.

Tzn? Rozwin to troche... moze jakis konkretne zarzuty... bo jak miales w
reku tylko Super Grace, Mint czy X-Power albo kierujesz sie tylko nazwa
np. Power Color malo znana firma to musi byc odrazu shit. To rzeczywiscie
EOT bo masz za mala wiedzy by dyskutowac na ten temat...

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality