Re: Jak przedluzyc kabl do TV??? HELP

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 00:20:24 MET

Użytkownik "Almanah" <almanah_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam kabel laczacy karte graficzna z TV (przez wyjscie tunera karty
> graficznej). Czy ktos z Was sie w takie cos bawil?

??? coś namieszałeś, chodzi Ci o tuner TV, czy o kartę graficzną,
a może kartę graficzną z tunerem (Combo) - co i tak nie ma
znaczenia, bo po co tuner z PC podłączać do OTV?

> Niestety potrzebuje przeciagnac kabel na 18m. Czy takie cos jest
> mozliwe? Czy trzeba wzmacniac sygnal? Czy wogole sie da?
> Jesli tak, to jak to zrobic?

Kupić kabel odpowiedniej długości i odpowiedniego typu:
S-Video lub Chinch - zależnie od rodzaju wyjścia/wejścia
VIDEO (tego też nie napisałeś). Mam 10m (S-Video) i jest OK!