Re: komp

Autor: Offca (offcaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 19:28:28 MET

> mam rozumiec ze bardziej polecasz Athlona XP 1700 niz Athlona XP 2000?
Bardziej Athlona XP 1700+ 0.13um niz Athlona XP 2000+ 0.18um (chocby z tego
wzgledu ze go podkrecisz bez problemow do wartosci XP2000+ oczywiscie z
odpowiednia plyta)

> a co do mikronow wszystkie procki sa wykonane w technologiach jak
napisales czy
> trzeba w sklepie pytac czy ten w takiej technologi a ten w takiej?
W sklepie teraz wiekszosc Athlonow to te wykonane w technologi 0.18um i
musisz wyraznie zaznaczyc sprzedawcy ze chcesz tego wykonanego w 0.13...
mozesz go nawet sam rozroznic... (bylo o tym niedawno na grupie ale powiem w
skrocie ze nowy Athlon ma rdzen bardziej prostokatny podczas gdy stary byl
kwadratowy... poczytaj tu http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=127 )

pozdroofka
Offca