Re: Fatum z zasilaczem :/ - pytanie muskajace elektronike

Autor: CFR (cfr_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 12:33:14 MET

> procek nie moze spalic plyty
Sorry ale wdala sie tzw. slowowka (cos a'la literowka). Chodzi mi oczywiscie
o zasilacz, czy on jest sprawca i jak go dokladnie sprawdzic.

> a jesli pad plyty to obejrzalbym dokladnie zasilacz.. .pomierzyl napiecia,
> itp. np. czy na 5V nie masz 12V :)
Pytam jak wyzej :) Podlaczylem go pod napiecie i na jednej ... dziurce mam
5,03V a na innej 4,10. Wzialem drugi zasilacz z tym samym napieciem i wyszlo
mi 4,97 oraz 4,39. Poza tym inne otworki nic nie wykazuja. Roznice sa
niewielkie ale jednak sa - to jest przyczyna?

--
3.V-ta Sie!
i nie filozujta :))